راهنمای خرید کارتریج

راهنمای خرید کارتریج

همیشه خرید کارتریج یک مسئله مهم برای خریداران محسوب میشود و دلیل آن هم تنوع انواع کارتریج و عدم آشنایی اکثر مردم با کارآیی کارتریج های موجود در بازار است.

کارتریج ها کلا به دو دسته لیزری و جوهر افشان تقسیم می شوند و سپس کارتریجهای لیزری هم به دو دسته تک رنگ و رنگی تقسیم می شوند.

کارتریج های جوهر افشان هم در مدل های استاندارد و مخصوص چاپ عکس موجود می باشند البته تمام کارتریج های جوهر افشان قادر به چاپ عکس هستند اما کارتریج های مخصوص عکس، چاپ متفاوت و با کیفیت تری از عکس را ارائه می دهند.

انتخاب کارتریج لیزری یا جوهرافشان معمولا به میزان بودجه،نوع کاربری و ملزومات چاپ مورد نظر خریدار بستگی دارد.

اگر می خواهید اسناد و متون را با تصاویر گرافیکی یا بدون آنها چاپ کنید، پرینترهایی با کارتریج لیزری بهترین انتخاب خواهند بود.

کارتریج های لیزری می توانند متون و تصاویر گرافیکی را با سرعت زیاد چاپ کنند.

هرچند کارتریج های لیزری در چاپ عکس به کیفیت کارتریج های جوهر افشان عمل نمی کنند اما برای چاپ متون و تصاویر گرافیکی بسیار مناسب تر از کارتریج های جوهری هستند.

کارتریج های لیزری همچنین سرعت بسیار بالاتر چاپ را ارائه می دهد که این ویژگی در زمان چاپ های با حجم زیاد باید در نظر گرفته شود.

کارتریج های جوهر افشان دارای قیمت ارزانتری نسبت به کارتریج های لیزری می باشند.

استفاده از کارتریج های لیزری به شرکت های بزرگ و افراد حرفه ای در کارهای گرافیکی محدود می شوند.

همانند بیشتر محصولاتی که در اطرافمان می بینیم قیمت کارتریج های لیزری رنگی بسیار افت کرده است.

در چند سال اخیر کارتریج های رنگی تقریباً از دسترس همگان به جز افراد حرفه ای در کارهای گرافیکی و شرکت های سرمایه دار بزرگ خارج بود. امروزه کارتریج های لیزری هنوز گران هستند، اما اگر در یک دوره زمانی مرتب با آنها پرینت بگیرید، در خواهید یافت که کارتریج های لیزری چقدر بصرفه تر و ارزشمند می باشند.

کارتریج های لیزری رنگی هنوز از لحاظ کیفیت عکس باکارتریج های جوهر افشان هماهنگی نمی کند اما به سرعت در حال رشد می باشند.

قبل از تصمیم گیری نهایی درباره خرید کارتریج، فاکتور هزینه مواد مصرفی را در بودجه خود لحاظ کنید.

جهت راهنمایی در خرید کارتریج لیزری و جوهری می توانید با شماره های 02188842931 - 02188845578  تماس بگیرید و یا برای ثبت سفارش آنلاین می توانید از طریق وب سایت اقدام نمایید.

فروشگاه ایران تجارت به عنوان بزرگترین فروشگاه کارتریج انواع کارتریج برندهای مختلف را ارائه می نماید.

لیست محصولات کارتریج تونر لیزری

لیست محصولات کارتریج جوهر افشان