کارتریج اچ پی HP cartridge

کارتریج اچ پی HP cartridge

شرکت ایران تجارت پویا بزرگترین مرکز فروش انواع کارتریج و تونر لیزری و جوهر افشان اچ پی HP در ایران می باشد. جهتت آشنایی بهتر با کاتریج های اچ پی HP در این مقاله به بررسی کاتریج های اورجینال اچ پی HP می پردازیم.

 

کارتریج اچ پی  HP cartridge

چاپ حرفه ای و با کیفیت بطور متوالی یا صفحه به صفحه برای پرینت با ظرفیت بالا را با با کارتریج های HP برای هر نوع پرینتر خریداری شده و همچنین صفحه های چاپ شده تان را برای اطمینان بیشتر توسط تکنولوژی شرکت اچ پی با کارتریج هایی که قابلیت ضد نفوذ آب را دارند و مانع محو محتوای اسنادتان می شوند تجربه کنید.

 

پلمپ کارتریج اچ پی

نوع سر پلمپ در کارتریج های لیزری کاملا با نمونه غیر اصلی متفاوت است از این جهت که این قسمت باید کاملا چسبیده به بدنه کارتریج باشد و هنگامی که کاربر قصد کشیدن پلمپ کارتریج را دارد سر پلمپ را بکشد و سپس نوار پلمپ را از داخل کارتریج بیرون بکشد و به نوعی سر پلمپ روی کارتریج باید جزئی از بدنه آن هنگام تولید (قالب خورده باشد) که در نمونه های غیر اصلی اینگونه نیست.

 

سریال کارتریج اچ پی

درج اطلاعات (تاریخ ساخت , سریال کارتریج) به صورت برجسته روی بدنه آن که با شماره های درج شده روی جعبه مطابقت دارد.

 

هد و نازل کارتریج اچ پی

در کارتریج های جوهر افشان رنگ طلائی هد و شفافیت نازل ها و بی خط و خش بودن قسمتی که با سوزن های دستگاه اتصال برقرار میکند.(قسمتی که به صورت دانه های طلایی متعدد مقابل هد قرار دارد) ملاک تشخیص می باشد.

 

کارکرد کارتریج اچ پی

اگر در تشخیص ظاهر و پیدا کردن نشانه های ظاهری مردد هستید بهترین ابزار و بارزترین نشانه کارکرد استاندارد کارتریج است که برای هر مدل تعداد پرینت تعریف شده از جانب شرکت در قسمت مشخصات فنی دستگاه ها درج شده و همواره در طول مصرف بدون پودر ریزی یا پخش جوهر و ایراد چاپی قابل استفاده بوده و در نمونه های غیر اصلی به ندرت دیده می شود که این مهم رعایت گردد.

 

انواع کارتریج های اچ پی HP

کارتریج های HP متناسب با عملکرد پرینترهای اچ پی به چند دسته تقسیم می شوند که عبارتند از : سیاه و سفید، رنگی، جوهری، لیزری و ...

کارتریج جوهری اچ پی

کارتریج مخصوص پلاتر اچ پی

کارتریج لیزر مشکی اچ پی

کارتریج لیزر رنگی اچ پی

 

چرا کارتریج اچ پی HP بخریم ؟

 

کارکرد بیشتر کارتریج HP

اگر کارتریج اصل و استاندارد با برند اچ پی بخرید حتما کارکرد آن طبق اسناد سازنده آن با توجه به تعداد صفحه هایی که چاپ می شوند نسبت به بقیه کارتریج ها بیشتر خواهد بود.

 

کیفیت بالاتر کارتریج HP

کارتریج ها توسط سازنده های مختلف بطور مداوم در حال پیشرفت هستند و امروزه سازنده محبوب و برتر جهان HP کارتریج هایی با قابلیت ضد نفوذ آب و عدم محو یا کمرنگ شدن محتوای چاپ شده با بکارگیری استفاده کمتر از کارتریج برای ماندگاری و تداوم چاپ صفحه ها در نظر گرفته شده است.

 

برای راهنمایی و مشاره برای خرید کارتریج های اچ پی با مشاوران ایران تجارت پویا تماس بگیرید.

02188842931 - 02188845578