خانه

 

مطالب جدید

نوار لیبل پرینتر برادر TZE-135 نمایش بزرگتر

نوار لیبل پرینتر برادر TZE-135

نوار لیبل پرینتر برادر TZE-135 غیر اورجینال

جزییات بیشتر

قیمت: 452,000 تومان

طولعرض چاپ آن 12 میلیمتر طول رول قابل چاپ 8 متر
تکنولوژی چاپلمینت شده و ضد آب و خراش
کاربریبرای استفاده در لیبل پرینترهای سری P-Touch
ديگر ويژگی هاضمانت تعویض

لیبل پرینتر  برادر کد TZC-135 سفید روی برچسب بیرنگ یا شیشه ای غیر اورجینال

نوار لیبل زن برادر کد TZC-135 که با نام کاست یا کارتریج لیبل پرینتر برادر نیز شناخته ‌می‌شود، بطور اختصاصی در لیبل پرینترهای سری پی تاچ مورد استفاده قرار ‌می‌گیرد.

با توجه به کد فنی TZE-135 که روی پکیج محصول درج شده، این نوار کاست لیبل قابلیت چاپ سفید روی بیرنگ را دارد. عرض چاپ آن 12 میلیمتر و طول رول قابل چاپ 8 متر است.

ویژگی متفاوت این نوار کاست برچسب این است که جوهر یا ریبون و همچنین لیبل درون کاست مخصوص قرار دارد و دیگر نیازی به لیبل و ریبون جداگانه برای چاپ نیست. این حالت روی تمام مدل‌های دیگر نوار لیبل برادر، مشهود است بطوریکه هر کد فنی این محصول، رنگ چاپ، رنگ لیبل و عرض لیبل متفاوتی دارند.

 

نوار لیبل پرینتر برادر لمینیت شده است و ویژگی‌هایی همچون ضد آب و ضد خراش بودن را برای کاربر فراهم ‌می‌کند. عموماً این نوع لیبل چاپ شده را روی پوشه‌های بایگانی، عکس، متون اسنادی، کابل و سایر سطوح مورد استفاده قرار ‌می‌گیرد. شرایط آب و دما تاثیر زیادی روی این لیبل‌های چاپ شده نداشته و عمر بالایی دارند.

نحوه استفاده از آن نیز برعکس لیبل پرینترهای معمول، بسیار آسان است. کافیست کاست را از بسته بندی باز کرده و داخل دستگاه قرار دهید. هنگامیکه کاست بدرستی در جایگاه قرار گرفت و چرخ دنده‌ها درست قرار بگیرند، کار چاپ را ‌می‌توان انجام داد. هنگام خرید به کد فنی، رنگ چاپ و رنگ لیبل دقت و عرض لیبل دقت کرده تا دقیقاً نیاز شما برطرف شود.

نوشتن نقد و نظر

نوار لیبل پرینتر برادر TZE-135

نوار لیبل پرینتر برادر TZE-135

نوار لیبل پرینتر برادر TZE-135 غیر اورجینال

محصولات مرتبط