خانه

 

مطالب جدید

طلق پرس کارت آ ایکس مدل 150 میکرون سایز A5 بسته 100 عددیAX نمایش بزرگتر

طلق پرس کارت آ ایکس مدل 150 میکرون سایز A5 بسته 100 عددیAX

AX 110 Laminatin Film 150 Microns A5 Pack of 100

جزییات بیشتر

قیمت: 230,000 تومان

ابعادA5
تکنولوژی چاپپرس
کاربریمخصوص پرس مدارک و کاغذ
ديگر ويژگی هاتعداد در هر کارتن 10 بسته

طلق پرس کارت

A5 یک ورقه نازک از جنس پلیمر است. و روی انواع کاغذ پرس میشود که در افزایش استحکام و ماندگاری کاغذ موثر است.
به نحوی که از کمرنگ شدن محتوای چاپ کاغذها ، خط خوردگی و پاره شدن کاغذ . سیاه و کثیف شدن کاغذ بر اثر دست و عوامل غیره ،خیس شدن، و … مقابله میکند و عمر کاغذ را بیشتر می‌کنند.
کاربرد های طلق پرس کارت آ ایکس سایز A5 بسیار متنوع میباشد برای مثال شما  می‌توانید روی عکس‌های قدیمی که در حال پوسیدگی هستند ، یک لایه طلق قرار دهید. و به کمک دستگاه برش که در اصناف فروش لوازم و تحریر وجود دارد و فروشگاه کالاتکین نیز آن را به فروشمیگذارد ، باقیمانده کار را برشدهید با این کار ، عکس‌های قدیمی که در آلبوم خاطرات شما هستند، عمر طولانی خواهند داشت و  در هیچ شرایط محیطی خراب  نمیشوند. همچنین اگر زیبایی و درخشندگی نوشته‌ها ، خطاطی‌ها و  نقاشی‌های کاغذی برای شما حائز اهمیت میباشد میتوانید از این طلق پرس استفاده کنید تا شاهد زیبایی و درخشندگی آن باشید.

نقد و برسی طلق پرس کارت آ ایکس A5

این طلق  A5 ضد آب بوده و همانطور که گفته شد ماندگاری بسیار بالایی دارد و از دیگر موارد موثر این محصول میتوان به گوشه های گرد کار اشاره کرد که از پارگی دست و … جلوگیری میکند. این طلق آ.ایکس مدل ۱۵۰ میکرون از محصولاتی ست که بسیار با کیفیت بوده. از ضخامت خوبی برخوردار است.(150 میکرون) این نوع طلق پرس برای کاغذهایی با سایز A5 بسیار مناسبی است و همچنین هر بسته‌ی این محصول دارای 100 برگ  میباشد این طلق پرسآی ایکس کاربرد‌ مهمی نیز دارد. که شامل افزایش قدرت و عمر کاغذ شما مشتری گرامی میشود. که از آن برای استحکام اسناد، مدارک، و کارت‌های شناسایی استفاده می‌شود.

ما در فروشگاه  ایران تجارت پویا  مفتخریم طلق پرس کارت آ ایکس مدل 150 میکرون سایز A5 را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت به مشتریان گرامی عرضه نماییم

بررسی مشخصات

  • ابعاد سایز A5
  • نوع کاغذ طلق پرس یا لمینت براق
  • ضد آب
  • ماندگاری بالا
  • تعداد در هر بسته 100 عدد
  • ضخامت 150 میکرون
  • قابلیت افزایش استحکام و سختی کاغذها
  • کشور سازنده چین

نوشتن نقد و نظر

طلق پرس کارت آ ایکس مدل 150 میکرون سایز A5 بسته 100 عددیAX

طلق پرس کارت آ ایکس مدل 150 میکرون سایز A5 بسته 100 عددیAX

AX 110 Laminatin Film 150 Microns A5 Pack of 100

محصولات مرتبط