ماشین حساب علمی و مهندسی

 

مطالب جدید

ماشين حساب کاسيو FX-3650p نمایش بزرگتر

ماشين حساب کاسيو FX-3650p

قیمت: 2,100,000 تومان

نوع نمايشگردو خطی
تعداد کاراکتر12
قابليت انجام محاسبات مثلثاتیخیر
قابليت انجام محاسبات آماریبله
منبع تغذيهپنل خورشیدی و باتری
ديگر ويژگی هادارای قابلیت محاسبه دیفرانسیل و انتگرال معین، دارای قابلیت مرور محاسبات قبلی، محاسبه مشتق، کیس پلاستیکی دارای قابلیت امکان برنامه نویسی، دارای قابلیت محاسبات اعداد مختلط، دارای عملگرهای منطقی، دارای 7 حافظه عددی مستقل

ماشین‌حساب «fx-3650P» ساخت شرکت کاسیو یکی از مدل‌های مهندسی و پیشرفته است که در حضور قابلیت‌های متعددی که دارد از ظاهری برجسته و شیک هم بهره می‌برد. این دستگاه معایب و مزایای خود را دارد. در ابتدا اگر بخواهیم از معایب آن شروع بکنیم باید بگوییم که در این مدل از قابلیت «V.P.A.M» خبری نیست. در این فناوری معادلات و عبارات ریاضی همان‌گونه که در کتب درسی چاپ می‌شوند نمایش داده می‌شوند که در برخی از مدل‌های مهندسی کاسیو شاهد این قابلیت هستیم. از معایب این دستگاه که بگذریم باید اشاره‌کنیم به مزایای این دستگاه.

بیشتر ماشین‌حساب‌های مهندسی از باتری برای تأمین برق مصرفی خود استفاده می‌کنند و تعداد کمی از مدل‌ها به پنل خورشیدی هم برای تولید برق مجهز هستند که خوشبختانه fx-3650P یکی از آن‌ها است. پنل خورشیدی نیاز شما به باتری را به حداقل می‌رساند مگر اینکه عادت داشته باشید در تاریکی و محیط‌های کم‌نور از ماشین‌حساب خود استفاده نمایید.

نوشتن نقد و نظر

ماشين حساب کاسيو FX-3650p

ماشين حساب کاسيو FX-3650p

محصولات مرتبط