ریبون

 

مطالب جدید

ریبون مشکی پرینتر زبرا ZXP3

RIBON ZEBRA ZXP3 BLACK

جزییات بیشتر

قیمت: 3,450,000 تومان

ابعادپارت نامبر 800033-801
طولتعداد پرینت: 1000عدد کارت
کاربریچاپ کارت PVC
ديگر ويژگی هاریبون مشکی زبرا ZXP3 با پارت نامبر ۸۰۰۰۳۳-۸۰ ، مناسب برای پرینتر کارت Zebra ZXP3
ویژگی ها و قابلیت های پیشرفته :

چاپگر مستقیم کارت Zebra’s ZXP Series 3 مجموعه ای از ویژگی ها با کیفیت چاپ برجسته هزینه ها را پایین می آورد. ZXP Series 3 دارای طیف گسترده ای از گزینه های ریبون با ظرفیت بالا و همچنین همراه با قابلیت انتخاب ضخامت کارت می باشد. پرینتر چاپ کارت زبرا سری ۳ مقرون به صرفه ترین راه حل چاپ در کلاس خود است.

 

استفاده آسان برای چاپ تصاویر با کیفیت بالا :

ZXP Series 3 چاپ تمام رنگی زنده و با کیفیت بالا را روی کارت های یک یا دو طرفه ارائه می دهد. کار با ZXP Series 3 با یک طراحی بصری ، نقاط لمسی رنگی و سریعتر جایگزین سریع نوارهای هوشمند LoadN-Go ، که اکنون با استفاده از مواد پلاستیکی کمتر و مواد زیست تخریب پذیر بیشتر ، سازگار با محیط زیست هستند ، ساده شده است. Zebra’s ZRaster technology پردازش تصویر مبتنی بر میزبان چاپ را قادر می سازد تا  بدون تضعیف کیفیت تصویر ، با سرعت بالا چاپ کارت را انجام دهد.

 

کم حجم و دسترسی آسان
طراحی کم حجم چاپگر ، آن را به یک انتخاب مناسب برای فضاهای کاری تنگ تبدیل می کند. گزینه های رمزگذاری کارت هوشمند و نوار مغناطیسی به ZXP Series 3 اجازه می دهد تا نیازهای بازارها و برنامه های مختلف از جمله کارت شناسایی و کنترل دسترسی و همچنین کارت های هدیه ، عضویت و وفاداری شخصی را برآورده کند. ویژگی قفل استاندارد Kensington  و قفل محفظه اختیاری ، ZXP Series 3 را برای راه حل های امن چاپ کارت ایده آل کرده است.

نوشتن نقد و نظر

ریبون مشکی پرینتر زبرا ZXP3

ریبون مشکی پرینتر زبرا ZXP3

RIBON ZEBRA ZXP3 BLACK

محصولات مرتبط