ماشین حساب رومیزی

 

مطالب جدید

ماشین حساب شارپ مدل EL-CC14GP

قیمت: 880,000 تومان

ابعاد200x150x30 میلی‌متر
وزن230 گرم
تعداد کاراکتر14
منبع تغذيهپنل خورشیدی و باتری
ديگر ويژگی ها18 ماه ضمانت اصلی مادیران

ماشین حساب مدل EL-CC14GP یکی از تولیدات پرطرفدار و پر کاربرد شرکت شارپ است. این محصول مناسب برای مصارف خانگی، مغازه و ادرات است. شما با این ماشین حساب به راحتی می‌توانید از این دستگاه استفاده نمایید. با استفاده از ماشین حساب مهندسی شارپ EL-CC14GP  به راحتی می‌توانید محاسبات تخفیف مالیات و سود و هزینه خود را بدون کمتری خطایی انجام دهید. شما به آسانی و بدون پیچیدگی می‌توانید از کاربردهای این محصول بهره مند شوید.

ویژگی ماشین حساب مهندسی شارپ EL-CC14GP

کمپانی معتبر شارپ طیف وسیعی و متنوعی از ماشین‌حساب‌ها را در اختیار شما قرار داده  تا شما مطابق با نیازهای خود آن راخریداری نمایید. EL-CC14GP شما را قادر می‌سازد تا از جنبه‌های محاسباتی ضروری زندگی روزمره لذت ببرید و آن را با توجه به سایز مناسب و وزن ایده آلش در دفتر، مدرسه، خانه یا محل کار صنعتی خود استفاده نمایید. ابعاد صفحه نمایش و کلیدهای زیبای این ماشین حساب به شما در انجام راحت‌تر محاسبات کمک می‌کند و فضای کمی از میز شما را اشغال می‌نماید.

این محصول مناسب برای کارهای حسابداری بوده و می‌توانید محاسبات خود را دقیق در اختیار داشته باشید. یک ابزار به صرفه با قیمت مناسب است که به واسطه مرغوبیت و قیمت مناسب خود،خریداران زیادی دارد. شما اگر انتظار یک ماشین حساب با کیفیت مناسب را دارید می‌توانید این محصول را خریداری نمایید. الیته به این نکته نیز باید توجه داشته باشید که EL-CC14GP یک ابزار حساب مالی برای افرادی است که نیاز به محاسبات بزرگ و سنگین در حرفه خود ندارند و یک ماشین حساب زیبا، ظریف و ساده است که گزینه خوبی برای شما به حساب می‌آید.

نوشتن نقد و نظر

ماشین حساب شارپ مدل EL-CC14GP

ماشین حساب شارپ مدل EL-CC14GP

SHARP EL-CC14GP

محصولات مرتبط