پرینتر چند کاره جوهر افشان

 

مطالب جدید

پرینتر سه کاره جوهرافشان کانن PIXMA-G3400 نمایش بزرگتر

پرینتر سه کاره جوهرافشان کانن PIXMA-G3400

این محصول در انبار موجود نیست

قیمت: 0 تومان

ابعاد445 * 330 *163 میلیمتر
تکنولوژی چاپجوهر افشان
کاربریسه کاره (پرينت، اسکن، کپي)
سايز چاپA4
ظرفيت سيني کاغذ100 برگ

ویژگی wifi در پرینتر چندکاره canon pixma G3400 با عملکرد بالای مخزن جوهر امکان پرینت خیره کننده اسناد ، فایل ها و عکس ها چه در محل کار و چه در خانه را به شما می دهد .

مزایا :

پرینتر چندکاره وایرلس با امکان پرینت با چاپ بالا برای عکس ها و فایل ها

کارکرد جوهر رنگی 7000 صفحه و کارکرد جوهر مشکی 6000 مشکی

پرینت گرفتن به صورت وایرلس از دستگاه های هوشمند با برنامه های پرینت  canon و لینک ابر pixma

سرعت تقریبی چاپ عکس ها در 60 ثانیه

ویژگی های مفصل

نگاهی دقیق تر به canon pixma G3400

با گذاشتن ویژگی wifi در canon pixma G3400 این پرینتر ایده آل برای استفاده در خانه ، دفترکار و در محیط هایی که کارهای کوچک انجام می شود مناسب برای پرینت گرفتن فایل ها -اسناد و عکس ها می باشد .

پرینتر چندکاره G3400 با بازده بی رقیب در چاپ صفحات رنگی با تعداد 7000 صفحه و صفحات سیاه و سفید با تعداد 6000 صفحه . این پرینتر به شما این امکان را می دهد تا از صرفه جویی قابل توجه با هزینه پایین پرینت از کار خود لذت ببرید .

راحت از هرکجا که می خواهید با قابلیت wifi در canon pixma G3400 پرینت بگیرید این ویژگی به شما اجازه می دهد تا به صورت بی سیم از کامپیوتر یا لپ تاپ یا دستگاه های هوشمند خود از طریق برنامه های پرینت گرفتن کانن پرینت بگیرید . به این خاطر شما مجبور به نصب نرم افزار جدید برای گرفتن پرینت ندارید .

با سرویس ابر pixma شما می توانید از خدمات آنلاین مانند google drive ، Evernote ، Dropbox و  onedrive استفاده کنید . ما همچنین می دانیم برنامه های اجتماعی بخش بسیار بزرگی در اشتراک گذاری اطلاعات دارند بنابراین امکان پرینت گرفتن از هر سایتی مانند facebook و  instagram را برای شما فراهم کردیم .

دارای دو جوهر رنگی و مشکی

کیفیت پرینت خود را بهبود ببخشید با جوهرهای با کیفیت مشکی و رنگی با کیفیت در این پرینتر . برای کمک به شما در ایجاد چاپ های فوق العاده و تمیز متن ها و عکس های زنده و طبیعی این جوهرها به کار رفته است ، همچنین شما می توانید از پرینت گرفتن (چاپ) عکس ها در بازه ی زمانی تقریبا 60 ثانیه لذت ببرید .

نوشتن نقد و نظر

پرینتر سه کاره جوهرافشان کانن PIXMA-G3400

پرینتر سه کاره جوهرافشان کانن PIXMA-G3400